تزیین دفتر مشق دخترانه جدید و زیبا فانتزی رنگی رنگی
مدل چتری کم حجم دخترانه و زنانه فانتزی و کیوت جدید و شیک
مدل چتری کم حجم مدل چتری کم حجم دخترانه و زنانه فانتزی و کیوت جدید و شیک در سایت چلو گوشت .امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار گیرد. آیا می توانیم در …
مدل زیر مانتویی + زیباترین مدل های زیر مانتویی امسال را اینجا ببینید
مدل زیر مانتویی ریون مدل زیر مانتویی + زیباترین مدل های زیر مانتویی امسال را اینجا ببینید در سایت چلو گوشت .امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار گیرد. ریون الیافی مصنوعی می …
مدل مانتو جلو بسته کوتاه خاص 1402 جدید و شیک اسپرت مجلسی
مدل مانتو جلو بسته کوتاه مدل مانتو جلو بسته کوتاه خاص ۱۴۰۲ جدید و شیک اسپرت مجلسی در سایت چلو گوشت .امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار گیرد. رفته رفته با تفاوت در …
تزیین دفتر مشق دخترانه
تزیین دفتر مشق دخترانه جدید و زیبا فانتزی رنگی رنگی در سایت چلو گوشت .امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار گیرد.
زمینه و شدت رنگ کاغذ نیز مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد. به طور پیش فرض، بیش تر ما مستقیما به سراغ استفاده از کاغذ سفید می رویم. این چیزی است که اکثر ما به آن عادت کرده ایم، زیرا در دنیای کاغذ سفید زندگی می کنیم.
استفاده از کاغذ سفید مشکلی ندارد. کاغذ بریستول سفید است. اما سطوح سفید ما را وادار می کنند که مقادیر رسم شده را تیره تر کنیم و از آخرین حد ارزش خطی استفاده کنیم. بنابراین مقایسه مقادیر رسم شده و رنگ ها هنگام افزودن آن ها دشوارتر است.
با این وجود شروع کار با یک سطح متعادل (toned)، به ما کمک می کند که با یک ارزش خطی متوسط کار را ادامه دهیم. هنگام شروع کار با “حد متوسط”، می توانیم با ایجاد مقادیر روشن تر و تاریک تر، مقایسه ها و ارزیابی ها را کمی آسان تر کنیم.
با این وجود شروع کار با یک سطح متعادل (toned)، به ما کمک می کند که با یک ارزش خطی متوسط کار را ادامه دهیم. هنگام شروع کار با “حد متوسط”، می توانیم با ایجاد مقادیر روشن تر و تاریک تر، مقایسه ها و ارزیابی ها را کمی آسان تر کنیم.مخلوط کردن رنگ در هر موقعیتی جالب و هیجان انگیز می باشد، امّا استفاده از مدادهای رنگی ، هیجان مخصوص به خود را دارد. رنگهای ارائه شده در مداد رنگی براحتی بدون هیچ وسیله ی جانبی قابل دسترس هستند ، و خیلی سریع با هم مخلوط می شوند و روی کاغذ تغییر می کنند.
یک تفاوت بزرگ میان مداد های رنگی و مداد های گرافیتی این است که مداد های رنگی به صورت نیمه کدر می باشند یعنی کیفیتی دارند که می توان آن ها را یک کیفیت شفاف نام برد .همین خصوصیت سبب می شود که کار کردن با مداد رنگی و آبرنگ به همدیگر شبیه باشند.
به دلیل کیفیت ترانسپارانتی مداد های رنگی ، رنگ یک مداد بر روی رنگ مدادی دیگر قرار می گیرد که در ظاهر باهم ترکیب شده و یک رنگ جدید را تولید می کند .
مردم معمولا به طرف رنگ کشیده می شوند یا از رنگ عقب نشینی می نمایند. بیشتر وقت ها رنگ های گرم فعالیت و سرزندگی (زنده دلی ،قدرت حیاتی) را نشان می دهند. در بین این رنگها، رنگ قرمز مخصوصاً ممکن است حالت اجبار را نشان دهد.
امّا در اکثر اوقات، این رنگ قرمز مشابه امکان دارد که یک تغییر حالتی از سرزندگی و شادابی را به چیزی شبیه رخوت و سستی پدید آورد. سایه روشن های درخشان امکان دارد به نظر بشاش و باز باشند و سایه روشن های تیره به صورت افسرده .
شدت رنگ کم اگر چه سبب می شود هیجان را زیاد کند امّا شدتِ کم رنگ، احساسی از آرام بودن را به وجود می آورد.یک شروع خوب برای به وجود آوردن حالت در طراحیهایتان می تواند توسط مشاهده ی رنگ ها در زندگیتان به وجود آید . در محیط هایی که یک حالتی را به وجود می آورند ، سعی کنید و از خودتان سوال کنید چه قسمتی از رنگ در برقراری این حالت موثر است . دنبال رنگ غالب و حکمفرما بگردید و آن را توسط سایه روشن، شدت و نیز رنگمایه اش نشان دهید.
کنتراست های مربوط به این موارد را نیز مشخص نمایید ، توجه داشته باشید که محل و مقدار رنگ چگونه بر روی حالت رنگ تاثیر گذار است.تجربه ی شخصی برای پیدا کردن مارکها یا انواع مداد های رنگی که بیشترین فایده یا مزیت را دارا باشند بهترین راهنمایی می باشد.
به عنوان مثال کاغذهای طراحی استراتمور ۴۰۰ مناسب این کار هستند و به صورت ۸/۵*۵/۵ اینچ و هم چنین به صورت کاغذ های صحافی شده در قطع های کوچک در بازار موجود است.
مخلوط کردن رنگ همینطور به صورت ۳ بُعد از هر رنگ تشکیل می شود :رنگمایه، سایه روشن و شدت .تغییر یک رنگ به صورت حقیقی، تغییر دادن یک یابیشتر از این ابعاد می باشد .
نام یک رنگ می باشد مانند : قرمز،زرد،آبی،سبز و غیره. رنگمایه نیز مکان رنگی بر روی طیف رنگ را تعیین می کند . می گویند رنگها دارای دما هستند . آنهایی که نزدیک به رنگ قرمز هستند ، گرم و محرک (مهیج) می باشند .آنهایی که به آبی نزدیکتر می باشند، سرد و خاموش هستند(بی تحرک) .
برای دانستن این که کدام یک از رنگمایه ها مکمل یا برعکس هستند و یا کدام یک همجوار هستند(هارمونی). رنگها اغلب با توجه به ترتیب قرارگیری طیف رنگی آن ها بر روی یک چرخه ی رنگ در نظر گرفته شده اند . رنگ های سیاه و انواع مختلفی از خاکستری ، رنگمایه نمی باشند، بلکه جزو رنگ های خنثی هستند.
روشنی و تیرگی یک رنگ اصلی را سایه روشن می گویند. بطوریکه بر اساس میزان سفیدی تا سیاه در نظر گرفته می شود. درجه بندی های سایه روشن معمولاً در جدولی ارائه می شوند که در هرکدام از جدول ها از یک تعداد کم تا چندین رنگ متمایز می تواند باشد .
این حالت خلوص و پاکی یک رنگ را در واژه هایی مثل درخشندگی یا گرفتگی بیان می کند. یک رنگ قوی با شدت زیاد، زنده بودن و اشباع بودن را توصیف می کند و کیفیتی ساده و آسان را دارد و اغلب مخلوط نشده می باشد . امّا یک رنگ ضعیف با شدت پایین ، گرفتگی یا خاموشی را نمایش می دهد . دقت کنید که در احساس رنگ، گرفتگی در واقع در مقابل درخشندگی قرار می گیرد.
رنگهای دو مداد یا بیشتر را با گذاشتن رنگ ها روی یکدیگر یا کشیدن رنگی روی رنگ دیگر ترکیب نمایید. امکان دارد از این روش برای شرح دادن تغییرات سریع رنگ آسمان هنگام افق استفاده نمایید.
رنگ های دو مداد یا بیشتر را توسط قرار دادن رنگ ها روی یکدیگر و یا کشیدن رنگی روی رنگ دیگر ترکیب نمایید. امکان دارد تغییرات جدی رنگ در یک باغ شکوفه با این روش انجام گیرد .